Privatkunder

Det kan være vanskelig å navigere seg i jungelen av aktører som tilsynelatende leverer det samme. Derfor er det betryggende å vite at de ansatte i Visjonel har levert tjenester til mange tusen privatkunder rundt om på Østlandet. På bakgrunn av dette, ser vi at det viktigste for våre kunder er at: 

  • Prisen er god

  • Kvaliteten på arbeidet er bra

  • Du er trygg på at arbeidet er gjort ordentlig

Pris

Det er vanskelig å vite hva sluttsummen på kassalappen blir når en bestiller håndtverkertjenester. Vi i Visjonel er opptatt av å være så transparente som mulig, slik at du skal føle deg sikker på akkurat hva du betaler for. Når elektrikeren drar fra deg, har du allerede fått fakturaen, og du kan til og med gjøre opp med bankkort eller med VIPPS med en gang. Ved å tilby dette, hindrer vi at du får en overraskende faktura i posten. Hos oss er det ingen skjulte kostnader med kjøring / servicebil / ventetid etc. Og alle priser blir opplyst på forhånd. På denne måten sikrer vi at alle parter er fornøyd når jobben er utført! 

Kvalitet

Det er stor forskjell på arbeidet som blir utført av to personer med samme utdanning og samme jobb. Det som er viktig for deg som kunde, er at arbeidet blir utftørt i henhold til de lover og regler som gjelder for elektrobransjen, at arbeidet blir gjort pent og at det virker på den måten du ønsket at det skulle gjøre da du bestillte. Vi er hele tiden opptatt av å gjøre fagmessig og pent arbeid, og har som regel at hvis vi ikke ville gjort det hjemme hos oss selv, vil vi heller ikke gjøre det hos deg. Vi legger flid i den jobben vi gjør, og vil aller helst knipse et bilde når vi er ferdig, slik at vi kan skryte om jobben i våre markedsføringskanaler. Eller enda bedre, at du gjør det! 

Trygghet

Når du bestiller oss, skal du være trygg på en del ting. Du skal være trygg på at elektrikeren dukker opp når han skal. Dette sparer deg for unødvendig tid borte fra jobb eller andre forpliktelser du må tilsidesette når du skal ha håndtverkere hjem til deg, Du skal også være trygg på at elektrikeren ikke gjør mer enn det han får beskjed om, eller gjør noe uten din tillatelse. Hos oss vil vi gå igjennom jobben grundig sammen med deg på forhånd, for å forsikre oss om at vi "snakker samme språk". For oss er det viktig å forstå hva du ønsker at elektrikeren skal gjøre, samtidig som det er viktig for oss å forklare deg hva vi skal gjøre, og hvorfor vi må gjøre det slik, uten at vi blir for teknisk i språket. Slik sikrer vi stadig fornøyde kunder, som anbefaler oss videre! 

elektriker anbefaling

Eksempler på jobber vi utfører 

Stikkontakter       Sikringsskap       Belysning       Lamper        Downlights       Varmekabel       Varmefolie 

                                   Nye kurser         Termostater        Gulvvarme      Varmeovner      

elektriker oslo
elektriker oslo
  • Twitter - Black Circle
  • Black Facebook Icon
  • Black Google+ Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black LinkedIn Icon

Visjonel AS Selma Ellefsensvei 2, 0581 Oslo Norway